Reklamační řád

Naším zájmem je poskytnout Vám co nejlepší službu za pokud možno nejlepší cenu a vyvarovat se většímu počtu reklamací a zklamaných zákazníků. U takového sortimentu jako jsou sýry, uzeniny, lahůdky, ale i víno, to však vždy nejde. V případě nespokojenosti s dodávkou co se týče kvality zboží, je nejlépe uplatnit reklamaci při přejímce, ale jinak poskytujeme na chlazené vážené zboží tyto záruky: vážené tvrdé a polotvrdé sýry 72 hodin za předpokladu skladování do 8 °C, na vážené měkké sýry, uzeniny a lahůdky 48 hodin za předpokladu skladování do 5 °C. U ostatního chlazeného zboží poskytujeme záruku uvedenou na obale za přepokladu, že bude skladováno a uchováno při teplotě uvedené na obalu. U zboží, kde již dojde k načnutí zboží nebo jinému porušení obalu ze strany zákazníka se poskytuje záruka jako na vážené zboží.  U ostatního zboží poskytujeme záruky dle výrobce za předpokladu jeho skladování dle výrobce.

Způsoby řešení reklamace

  1. výměna zboží za bezvadné při další objednávce nebo
  2. vrácení peněz na účet nebo
  3. odúčtování reklamované položky z následující dodávky.